Teljeskörű jogi szolgáltatások
Ismerjen meg
Mikor elkezdtem a bemutatkozásomat írni számtalan jogi- és más tanácsadással foglalkozó honlapot böngésztem át. Mit is írjak? Írjam le az iskoláim/tapasztalataim? Tegezés/magázódás? Sablon szövegeket beépítsek: fiatalos, lendületes, évtizedes
tapasztalat, hatékonyság… blablabla?
Én ezt a mottóm segítségével mondom el:
Szervezeti Ombuds
Az ombuds szerepe az üzleti életben egyre fontosabbá válik, és ha még nem találkozott ezzel a fogalommal, érdemes megismerkednie vele. A szervezeti ombuds egy bizalmas és semleges közvetítő, aki a vállalati hierarchián belül egyedülálló helyet foglal el. Az ombuds elsődleges feladata, hogy Önnel és vállalata vezetőségével együttműködve, kölcsönösen elfogadható megoldásokat találjon a szervezeten belüli konfliktusokra és problémákra.
Ez nem egyszerűen egy ‘panaszdoboz’ szolgáltatás. Az ombuds célja, hogy proaktív módon segítse elő a nyitott és őszinte kommunikációt a vállalaton belül, és így egyensúlyt teremtsen az érintett felek között. Ezt a célt úgy valósítja meg, hogy közben a személyes adatok védelmét és az anonimitást is garantálja.
Online Visszaélés Bejelentő Rendszer


